Fotograf mı Çizim mi? #Johan Thörnqvist

Pazar, Şubat 10, 2013



Seyma'nın işi gücü yok. Bilgisayar başında o siteden bu siteye gezip gezip duruyor. Dün akşam yeni bir site keşfettim. Şimdiye kadar keşfettiklerimin en faydalısı olduğunu düşünüyorum. Kayıt olduktan sonra çıkan sayfada ilginizi çeken türleri işaretliyorsunuz. Site de size ilgi alanlarınızla yönelik yazılar, resimler, videolar vs. gösteriyor. Hepsi farklı farklı sitelerden. Eğer sitenin size gösterdiği gönderiyi beğenirseniz facebooktaki gibi baş parmak yukarı olana basıyorsunuz. Beğenmezseniz de aşağıda olana. Sitenin adı da StumbleUpon!

Bu siteyi keşfetmem çok iyi oldu. Sayesinde blogumda paylasacak daha güzel seyler bulabiliyorum. Daha önceki Brock Davis ve Tokomo by Tomoko Shintani yazılarım gibi yaratıcı bir sanatçı keşfettim ve birkaç örnek paylaşıyorum.

Bu seferki sanatçımız İsveçli. 
Johan Thörnqvist. 

 Resmi sitede fotoğraflarını paylaşılırken üstüne not düşmüş. "Bunları yaparken sadece telefonumla çektiğim fotoğrafları kullandım." Bazı fotoğrafların gerçek halleri de var. Ve görünce hayrete düşüyorsunuz. "Bu adam bunu nasıl düşünmüş?"

Bakalım neler çekmiş neler çizmiş?



 


 








 

 

Bazı çalışmaların sticker, tablo ve tshirt baskısı halleri de var. Resmi sitede beğendiğiklerinizi satın alabiliyorsunuz. Sticker 2,90$, T-shirt ve Hoodie 29,30$, Tablo fiyatları ise boyutlarına göre 20$ ile 80$ arası değişiyor. 



umarım hoşunuza gitmiştir!

Benzer Yazılar

2 yorum

  1. Vaaayyyy!!! Harika bir hayal gücü yaa~~ Ağlamak istedim bir an. Ben niye böyle güzel işler çıkaramıyorum diye :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız değilsin tatlım! ben de aynen öyle hissediyorum. ama yaratıcılık geliştirilebilen bir yetenek. böyle işleri gördükçe geliştirebiliriz diye düşünüyorum ben :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli. Lütfen paylaşmaktan çekinmeyin. Ancak "Takibe aldım, ben de bloguma beklerim" yazılan yorumları yayınlamıyorum. Siz yorum yazdığınızda ben zaten blogunuzu ziyaret edeceğim. Vakit ayırdığınız için teşekkürler :)