İLETİSİM

Çarşamba, Ocak 01, 2014



Yeni yazılardan haberdar olmak için; 
GFC hesabınız var ise blogun sağ kısmındaki takipçiler eklentisinden blogu takip et butonuna basarak takipçim olabilir, twitter hesabımı takip edebilir ya da blogun facebook sayfasını beğenebilirsiniz. 

Bana ulaşmak için;
Blogun sağ üst köşesinde sosyal medya hesaplarıma giden direkt linkler mevcut. 
Ben bazılarını yine aşağıya ekledim; 




Ekstra söyleyeceklerim var diyorsanız mektepli.seyma@gmail.com adresine tıklayarak mailinizi atabilir, bana istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz. Sınav dönemleri haricinde, aynı gün içinde cevaplıyorum.

Sevgiler!



Benzer Yazılar

0 yorum

Yorumlarınız benim için çok değerli. Lütfen paylaşmaktan çekinmeyin. Ancak "Takibe aldım, ben de bloguma beklerim" yazılan yorumları yayınlamıyorum. Siz yorum yazdığınızda ben zaten blogunuzu ziyaret edeceğim. Vakit ayırdığınız için teşekkürler :)