ALIŞVERİŞ || TURUNCU KASA DERMOKOZMETİK ALIŞVERİŞİ

Cuma, Mart 11, 2016


Merhaba! Malum artık havalar güzelleşti güneş sürekli tepede. Güneş koruma faktörü içeren kremler kullanmak şart oldu. Geçtiğimiz hafta Turuncu Kasa'dan alışverişimi yaptım, ürünlerim kısa sürede ve sorunsuz geldi. 

Termal suyu henüz açmadım ama güneş kremini ve yara kremini birkaç gündür kullanıyorum. İlk izlenimlerimi paylaşmak istedim. 


Avene ürünlerinin methini duymuşsunuzdur. Herkes çok beğenerek kullanıyor. Daha önceki güneş kremi deneyimlerimde istediğimi bulamamıştım. Önceden uzun yıllar Sebamed kullanmama rağmen iki sene önce tekrar aldığımda cildimde aşırı derece kaşıntı ve kızarıklık yapmış, kızaran yerler de pütür pütür kabarmıştı. Daha sonra Vichy'nin yağlı ciltler için olan kremini almıştım ama yağlı ciltler için olmasına rağmen cildimde aşırı parlama yapmış ve yağ bezesi oluşturmuştu. Sonra geçtiğimiz yaz annemin dermatologunun ve benim bir arkadaşımın tavsiyesiyle Pharmaceris kullanmıştık. İnternetteki yorumlara baktığımda herkesin çok memnun kaldığını görmüştüm ama ben pek hoşlanmadım. O yüzden yeni bir krem arıyordum. Cildim yağ bezesi oluşturmaya çok yatkın. O yüzden ürün seçerken çok çok çok dikkatli olmam gerekiyor. 

Bu yıl için Avene, Rooc veya La Roche Posay denemeyi düşünüyordum. İnternetten yorumları okudum ve LRP'den memnun kalmayanlar da olduğunu görünce vazgeçtim. Sonra Avene'i araştırırken beğendiğim birkaç blogger'ın da severek kullandığını gördüm. Üstüne bir de termal su kofresini görünce aldım.

Güneş kremini birkaç gündür kullanıyorum. Sabah ve öğleden sonra derslerim arasında çok fazla vaktim olduğu için bir sabah bir de öğleden sonra günde iki defa uyguluyorum. Aslında kışın bile güneş kremi kullanmak çok önemli. Kastamonu'da hava genelde kapalı olduğundan ben kışın fazla güneş kremi kullanmadım. Ama retinoik asit içeren krem ve AHA içeren temizleyiciler kullandığım için havanın kapalı olduğu günlerde bile güneş koruma faktörü içeren bb krem kullandım. 

Avene Cleanance krem, akneli ciltler için üretilmiş ve 30 GKF içeriyor. Ürün non-komedojenik yani gözenekleri kapamıyor, sivilce oluşumuna sebep vermiyor. Yapış yapış bir yapısı yok. Parfüm içeriyor ve kimyasal kokusu yok. Hafif bir kokusu var ve ben kokusunu çok seviyorum. Sürdükten sonra matlaşıyor. Uygulaması kolay, ince yapılı ve yüzde biraz beyazlaşmaya sebep olsa da beyaz kalıntı bırakmıyor.

50ml Güneş kremi ve 100ml termal su 43,50tl. Ve kargo bedava grubundan oldukları için kargo ücreti de ödemedim. :)


Turuncu Kasa'ya daha önce baktıysanız outlet kısmını görmüşsünüzdür. Ambalajı yırtık ya da son kullanma tarihi yakın olan ürünleri daha uygun fiyatlara satıyorlar. Daha önce eczanede fiyatı 170tl olan DDF temizleyiciyi ambalajı olmadığı için outlet kategorisinden 56tl'ye almıştım. Yukarıdaki kremi de yine outlet kategorisinden aldım. Son kullanma tarihi yakın olduğu için outlet'ti ama ben bu tarz kremleri çok kullandığımdan ve iki aya kalmadan biteceğinden emin olduğum için tereddüt etmeden aldım. Onun da normal fiyatı 22tl, outlet'ten 8,50tl'ye aldım. Geldiğinden beri kullanıyorum. İyileştirici etkisini gördüm ama beklediğim karar iyi çıkmadı. Cildin pH'ına önem verdiği için Sebamed ürünlerini genel olarak seviyorum. Şuan kullandığım roll-on da Sebamed'in. Almanya'ya tekrar gidersem Sebamed stoklayıp geleceğim çünkü ürünleri orada çok ucuz. (Orada 6€ olan bir krem görmüştüm. Üzerindeki yazılar Almanca olduğundan anlayamamıştım ve amaan ya Türkiye'de de vardır oradan alırım nolacak ne kadar fiyat farkı olabilir ki diye düşünüp almamıştım. Türkiyeye geldiğimde aynı kremin 45tl olduğunu gördüm.)

Siparişimden memnun kaldım. Sadece tester konusunda beni çok şaşırttılar. Ben bu aralar göz kremi aradığım için birkaç göz kremi testerı göndermelerini istemiştim. İsteğimi gördüklerine dair mail attılar ve mevcut tester varsa göndereceklerini söylediler. İki tane göndermişler ama biri vücut için krem diğeri de yüz için peeling. :)

Ürünleri kullandıktan sonra ayrıntılı yorumlarını da bloga gireceğim. Şimdilik hoşçakalın!

Benzer Yazılar

0 yorum

Yorumlarınız benim için çok değerli. Lütfen paylaşmaktan çekinmeyin. Ancak "Takibe aldım, ben de bloguma beklerim" yazılan yorumları yayınlamıyorum. Siz yorum yazdığınızda ben zaten blogunuzu ziyaret edeceğim. Vakit ayırdığınız için teşekkürler :)